dinsdag 26 augustus 2014

Winterjassen

De winter staat voor de deur, dat brengt me op het volgende onderwerp: winterjassen. Ik weet dat veel vrouwen meer dan 2 winterjassen hebben. Ook ik, ik heb er 3. Maar omdat ik vind dat ik aan 2 meer dan genoeg heb, doe ik er 1 weg. Ik heb dan nog een langere nette jas en een leren jasje. Mocht het al hééél koud worden doe ik een lekker vest onder mijn jas. En natuurlijk bij elke jas 1 sjaal. (eigenlijk zou ik 1 sjaal voor beide jassen moeten hebben). De rest van mijn sjaals gaan weg.

Zo de schoenen en de jassen heb ik doorgespit, de kledingkastlijst voor de winter ziet er nu zo uit: (nu de rest nog)
Kledingkastlijst winter:

- Langere nette winterjas (plus sjaal en handschoenen)
- Leren jasje (plus sjaal)
- pantoffels
- snowboots
- schoenen met hak
- schoenen zonder hak
- wandelschoenen/sneakers

Hoeveel winterjassen heb jij?

2 opmerkingen:

  1. Ik doe al vijf jaar met dezelfde winterjas. Wel heb ik nog een overschot aan mutsen (drie), handschoenen (een dun en een dik paar) en sjaals (een warme en een dunnere). Die mutsen, daar probeerde ik vorig jaar ook al een keuze uit te maken, maar ik kon niet beslissen welke er weg moest. Misschien lukt het me deze winter.

    BeantwoordenVerwijderen